Učesnik ima mogućnost definisanja svoje agende dodavanjem iz programa u agendu i zakazivanjem sastanaka. Osim toga on je u mogućnosti da u svoju agendu dodaje i neke spostvene dodatne aktivnosti. Pored uvida u svoje zakazane sastanke i ostale aktivnosti učesnik može preuzeti svoju agendu u pdf formatu.
Za dešavanja, odnosno aktivnosti, za koje je učesnik zainteresovan, a nije finalno odlučio da želi da ih uvrsti u svoju agendu, rezervisana je sekcija “Moje aktivnosti”. Na taj način ih ima u vidu ukoliko želi da ih naknadno doda u agendu. Te aktivnosti se takođe prikazuju prilikom zakazivanja sastanka, ukoliko ima preklapanja sa terminima rezervisanim za sastanake, kako bi korisnik uzeo u obzir u kom periodu postoje aktivnosti za koje je zainteresovan.

Ovaj paket uključuje
- Postavljanje platforme
- Multijezičnost
- Jednostavno brendiranje
- Definisanje polja na formama
- Kompletni poslovni profili
- Instant komunikacija
- Pretraga
- ID kartice
- Unapređeni organizacioni profili
- Kooperativni profili
- Program
- Sponzori
- Plaćanje
- Agenda učesnika