Učesnik ima mogućnost definisanja svoje agende dodavanjem iz programa u agendu i zakazivanjem sastanaka. Osim toga on je u mogućnosti da u svoju agendu dodaje i neke spostvene dodatne aktivnosti. Pored uvida u svoje zakazane sastanke i ostale aktivnosti učesnik može preuzeti svoju agendu u pdf formatu.

 

Za dešavanja, odnosno aktivnosti, za koje je učesnik zainteresovan, a nije finalno odlučio da želi da ih uvrsti u svoju agendu, rezervisana je sekcija “Moje aktivnosti”. Na taj način ih ima u vidu ukoliko želi da ih naknadno doda u agendu. Te aktivnosti se takođe prikazuju prilikom zakazivanja sastanka, ukoliko ima preklapanja sa terminima rezervisanim za sastanake, kako bi korisnik uzeo u obzir u kom periodu postoje aktivnosti za koje je zainteresovan.

od Premium paketa

480
42 .99

/ po događaju

Pročitaj više

Ovaj paket uključuje

  • Postavljanje platforme
  • Multijezičnost
  • Jednostavno brendiranje
  • Definisanje polja na formama
  • GDPR
  • Kompletni poslovni profili
  • Instant komunikacija
  • Pretraga
  • Unapređeni organizacioni profili
  • Kooperativni profili
  • Program
  • Sponzori
  • Plaćanje
  • Agenda učesnika