Sve šta je potrebno za zakazivanje
i održavanje online sastanaka

Učesnik ima opciju da odabere, bez obzira na vremensku zonu konferencije, vremensku zonu prema kojoj želi da mu se prikazuju sva vremena na sajtu, uključujući i termine za sastanke.

Prilikom slanja zahteva za sastanak učesnici imaju mogućnost da sugerišu koji termini im odgovaraju.

Svaki učesnik ima mogućnost da odabere da li želi da mu sistem utvrdi automatski vreme sastanka ili želi da sam odabere vreme u skladu sa svojom i dostupnošću partnera. Takođe, po potrebi mogu da promene termin već zakazanog sastanka za neko drugo vreme.

Na strani za zakazivanje sastanka učesnik ima uvid ukoliko postoje dešavanja u okviru programa za koje je zainteresovan ili za koje je aplicirao, a koja se preklapaju sa terminima potencijalnih sastanka.

Po potrebi termin sastanka je moguće lako dodati u svoj kalendar kao podsetnik. 

Pored standardne razmene poruka, učesnici imaju mogućnost na samom sastanku da razmenjuju poruke vezane za sam sastanak.

Lako održavanje online sastanaka

Koristimo tehnologiju za pravljenje virtualnih soba za sastanke koja omogućava korisnicima da pristupe sobi klikom na dugme bez potrebe za instaliranjem aplikacija.

Svaki učesnik ima mogućnost da unese i naznači da želi da koristi svoju aplikaciju za sastanak ukoliko ne želi da koristi virtuelnu sobu kreiranu od strane sistema.

od Enterprise paketa

940
42 .99

/ po događaju

Pročitaj više

Ovaj paket uključuje

  • Postavljanje platforme
  • Multijezičnost
  • Jednostavno brendiranje
  • Definisanje polja na formama
  • GDPR
  • Kompletni poslovni profili
  • Instant komunikacija
  • Pretraga
  • Unapređeni organizacioni profili
  • Kooperativni profili
  • Program
  • Sponzori
  • Plaćanje
  • Agenda učesnika
  • Online sastanci